Helgen.

Har inte uppdaterat något i helgen då jag vart väldigt upptagen. 
 
Fredagen: Efter skolan drog jag hem och bytte om. Det var så sjukt varmt. Sen drog jag hem till Jennifer, där jag och mina vänner skulle ha ett litet mysigt "balkongparty". Vi bäddade upp och gjorde nästan balkongen till ett litet tält. Det blev så mysigt att vi faktiskt sov där ute!
 
Lördagen: Vaknade upp ganska tidigt, gjorde oss iorning, och sedan drog jag och Madde hem till mig för att hämta badkläder osv. Vi hade tänkt dra till utebadet då det precis uppnat. Dock så orkade ingen, så det blev inte av. 
 
Idag: Måste plugga på matte. Har prov imorn. Och skulle väl vara bra om jag lyckas med provet eftersom vi snart har sommarlov. 
 

Gott med pannkakor :)
Kan du inte lägga upp recept på de som är i det högra hörnet, såg super gott ut!

2013-06-02 - 22:33:11

Åh, gott med veganmat! Är du vegan? :)

SV: Tack så mycket ^^
Kram ♥

Svar: yes! :D
Karina

2013-06-03 - 15:24:23










17 årig tjej ifrån Trollhättan. Älskar tatueringar, kläder, veganmat och att dansa. Instagram: karinahidalgo