Sämt.

Jag är verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Men har verkligen ingenting intressant att skriva om. Mitt liv är ganska tråkigt nu när jag inte går på festivaler osv. Och emmaboda var den sista festivalen för denna sommaren. Får väl börja tagga alla små konserter till vintern! 
 
Här har ni dagens outfit.
 
JOY

Hej vilken fin blogg du har! Jag har just nu en veckans blogg tävling och jag tycker att du verkligen borde delta! Super enkelt och snabbt att delta och inga extra fördelar!

Annars ha en riktigt bra dag!! :)
Kram JOY

http://joys.webblogg.se/2013/august/veckans-blogg.html#comment

2013-08-07 - 16:34:26

Du är så himlaaaa fin sötan! nu har veckans blogg avslutats kolla gärna om du vann? om inte ä med en omgång till :D

2013-08-25 - 14:06:48










17 årig tjej ifrån Trollhättan. Älskar tatueringar, kläder, veganmat och att dansa. Instagram: karinahidalgo